17 Haziran 2009 Çarşamba

Hızlıca bir mim...

İncicim beni de mimlemiş, elimden geldiğince cevaplarımı yazdım, teşekkürler canımcım... Kendisi ilk arkadaşımdır blogspottaki, burdan kocaman sevgilerimi öpücüklerimi yolluyorum:))

*Kullandığınız parfüm nedir?

Escada ilk tercihim; özel günlerde her notasında kendimi hissettiğim Givenchy'nin Hot Couture'ünü kullanırım, yani seksi ve şekerli kokuları çoook severim:)) Escada'nın duş jeli ve vücut losyonu da cabası:))

*Kullandığınız kremin markası nedir?

Sabah Vichy Thermal Fix Mat ve gece Vichy Normaderm Nemlendirici Bakım Kremi, el ve ayak bakımı için Avon ürünlerini sıkça kullanırım Bazen de canım meyveli meyveli kokmak ister:)) Arko’nun fındıklı+vanilyalı veya böğürtlenli kremini kullanırım mis gibi... Gün içinde canlandırıcı nem spreyi olaraksa md formulations antioxidant spray’i tercih ederim.

*Şu an okuduğunuz kitap nedir?
En son okuduğum dersek; İkbal Gürpınar’ın Günaydın Gece adlı kitabıydı, çok beğendim çoook ve sizinle azıcık paylaşayım istedim;

“Güzellik bakan gözdeymiş. Niyetmiş her şeyi güzelleştiren, olmazları olduran. Sevgi, açılmayacak sanılan, üzerine kilit vurulan tüm kapıların anahtarıymış, tam da ümitsizliğe düşmeye ramak kala doğuruvermiş güneşi üzerimize yaradan; parlak ve sıcak. Tatlı dille söylenen sözlere doyulmazmış.”

Ne güzel de anlatmış değil mi sevgili İkbal Gürpınar, elleri yüreği dert görmesin…
Bu arada ben de Doğan Cücenoğlu, Üstün Dökmen kitaplarının hayranıyımdır İnci gibi..

*En son aldığım üç ürün adı nedir?
Yazın fazla parlamayayım diye sıkça kullandığım ürünlerden
aldım yine eczaneden; çantamdan çıkarıp çıkarıp yazdım kızlar adlarının tamamını sizin için:))
Vichy Normateint fondoten, Vichy Thermal Fix Mat ve Md formulations SUN total protector 30

*En sevdiğiniz üç dizi; Elveda Rumeli, Doğruluk Ekseni ve 24
nes-kayfee'ciğim seni mimliyorum hadiii:)))

7 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Cvp lar çok güzel olmuş canım...

Ballı Cimcime dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım, seninki de çok güzeldi, sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bu kadar kremi sürecek vakti nasıl buluyorsun cimcime :)

Ballı Cimcime dedi ki...

:)))) Şimcik anlatayım; Sabah önce yüzümü yıkarım ardından bir krem ve hızlı bir makyaj.. Öğlen yemekten sonra el kremimi Gün içinde de fıs fıs antioxidant spreyimi aklıma geldikçe sıkıyorum Akşam evdi yemekti derken bir şey yapamasamda gece uyumadan önce makyajımı temizlerim sonra gece kremimi el kremimi ve ayak kremimi sürüp cumburlop yatağa:)))

Banu dedi ki...

Bravo,
Bakimli olabilmek gercekten bir sanattir bence, her kadin kendine vakit ayirip bakimini yapabilmeli dimi?? En azindan gelecege yatirim icin...
Sevgiler...

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

beni mimlemişsin hemmen yazıyorum tatlısı takipte kal :)))))

Ballı Cimcime dedi ki...

Banucum, çok teşekkürler sabah sabah beni motive ettin bitanem:) Bir de şu her yaz para verip aldığım sabah akşam uygulanmazsa işe yaramayacağını bildiğim halde aklıma estikçe kullandığım kremleri unutmasam ne güzel olurdu da, neyse bu kadarına şükür diyelim:))) Sevgilerimle, öptüm.

Neslicim heppiciğini okudum canım benim, valla ben de 2004'de Artistry'nin ürünlerini kullanmıştım set halinde ama fazla sebum üreten cildime pek yaramadı vazgeçtim. Ama diğer ürünleri güzel gerçekten doğru seçim arkadaşım, sevgiler, Bursa'ya selamlar:))