10 Haziran 2009 Çarşamba

GÜLÜMSEYİN... DAİMA...

Gülümsemeyi asla unutma. Gözlerinin içi gülsün gülerken, bakışların pırıl pırıl olsun ve her zaman nemli kalsın göz pınarların. Unutma kendini sevilebilecek bir insan haline getirmeyi ve ondan sonra da kendini sevip kendine sarılmayı. Zamana güven ve onun senin en büyük dostlarından biri olduğuna. Acılarının ve felaketlerinin ancak onun koynunda uyuyabileceğini unutma. Başına gelenlerin günün birinde kişisel tarihinin ayrıntılarından biri olmaya mahkum olacağını unutma. Her çiçek sevgilin olsun, her sevgilin ise bir çiçek.
Açık tut gönlünü tüm güzelliklere.Ay dedenin sihrini gönderdiği gecelerde uyuyarak çalma hayatından saatlerini. Gecenin içinde yolculuğa çıkmayı unutma.İçinde hiç ölmeyecek bir gençlik virüsü yarat ve kaç yaşında olursan ol, her zaman yirmibeş yaşında kalman gerektiğini unutma.Asla taviz verme seni sen yapan yanlarından. Onurlu bir yasam sürebilmen için, sartlar ne olursa olsun direnm eyi sakın unutma.İçindeki seni katletmeye kalkma sakın. Kendine vuracağın her darbenin seni senden biraz daha uzaklaştıracağını unutma.
Korkma mahallenin delisi olmaktan. Doğrucu Davutlar ne kadar çoğalırsa mahallende, hayat mutlaka daha iyiye gidecektir, unutma. Hatanın affedilmeyecek olanından kaç, ama hata yapmayayım diye de yakıp geçme yıllarını. Unutma ki, hiç hata yapmayan bir insan yapabileceklerinin en iyisini yapamamış demektir hayatta. Korkma insanca korkularından. Ve korkunun kendisinden çok, onun beklentisinin daha korkutucu olduğunu unutma. Bir anlamı olsun kendinle yaptığın kavgaların.Ve hep ileriye taşısın seni kavgada attığın her adım. Açık bırak pencereni ve sabah güneşinin, rüzgarı önüne katarak perdelerle yapacağı raksa dönük olsun bakışların. Küçücük mutlulukların görkemine inandır kendini ve gülümse.... Umutların bitmesin asla ve umutların bittiği yerin, hayatın da bittiği yer olacağını asla unutma!




5 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel bir yazıydı............
Sevgiler.

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım benim çok teşekkürler, öptüm.

TuruncuTatlar dedi ki...

canım ziyaretin için teşekkürler.çok güzel bir bloğun var yazıların harika eline diline sağlık sevgilerimle..

İnci Yemek dedi ki...

canım sabah sabah seni kim gönderdi :)beni sayfana çektin ne kadar güzel yazılar öyle hani argo tabiri ile damardan:)seni izlemeye devam edeceğim.sevgiler..

Ballı Cimcime dedi ki...

Bitanecim benim ben senin gibi güzel yazıları, şiirleri, bazen de yazdıklarımı paylaşmayı çok seviyorum. Bir de bakmışım senin sayfandayım:)) Ne güzel oldu değil mi? Ben de seni takipteyim, sevgiler tatlım:)