11 Ocak 2010 Pazartesi

SUNSHINE AWARDS - GÜNEŞ IŞIĞI ÖDÜLÜM:)


GÜNAYDIIINN,

Cuma ve Cumartesi günleri güneş ışığı ödüllerimi aldım, neşeyle;
Sevgili Özden, Sevgi (Kırlangıç Hikayesi), Fuat Bey (Şifalı Yemek Tarifleri) ve Sevilciğime (Deniz Feneri) çok çok teşekkür ediyorum. Güzel yürekleri ve iyi dilekleri için... Fakat ben düşündüm taşındım 12 blog arkadaşımı belirleyemedim, daha doğrusu ayrım yapmak istemedim. Kurallara uymak gerçekten zormuş:) Bu yüzden güzel ödülümü beni izleyen ve yorum bırakan bütün arkadaşlarıma yolluyorum.

Sevgilerimle, herkese iyi haftalar...

3 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim. benim bıcırık uyanıncaya kadar bir ziyaret turuna çıkayım demiştim. acele acele turlarken teşekkürü atlamışım. özür dilerim. :) tekrar ödüllerini tebrik ediyorum. sevgiler...

Unknown dedi ki...

Dahanice yillar blog arkadaslik sevgi ödülleri icini simsicak isitsin canim sevgiler öptüm.

nurgülün dünyası dedi ki...

Tebrik ediyorum