11 Ocak 2010 Pazartesi

Dostluk Ödülü Çiçeklerim


Dost deniz kenarındaki taşlara benzer;
Önce tek tek toplarsın
Sonra birer birer denize atarsın
Ancak bazılarına kıyamazsın...

İşte sen o kıyamadıklarımdansın.


Sevgili Sibelciğim (Arka Mahalle İle Bir Gün) nezaketinle beni bu güzel dostluk ödülüne layık gördüğün için; sana kocaman öpücüklerimi, sevgilerimi yolluyorum ve her zamanki gibi blogumdaki bütün arkadaşlarıma bu güzel ödülü göndermek istiyorum. Yorumlarınızla, dostluğunuzla beni mutlu ettiğiniz ve yalnız bırakmadığınız için çok teşekkürler, paylaşımlarımızın artarak devam etmesi dileğiyle; sevgiyle kalın...

13 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

maşallah.. arka arkaya ödüller gelmiş. tebrik ediyorum canım. devamının gelmesi dileklerimle. sevgiler...

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim, sana ve bütün dostlarıma gönderiyorum, lütfen al. Sevgilerimle, öptüm:)

burcunokta dedi ki...

tebrikler canım.

papatya dedi ki...

Bu guzel odullerden, dolayi seni tebrik ediyorum canim..
En guzel gunler seninle olsun..asure icin tesekkurler..gercekten harika gorunuyor..
Afrika'dan kocaman sevgiler yolluyorum sana.
Sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim nazik yorumun icin sonsuz tesekkürler... Bu vesile ile seni tanidigima cok sevindim... Sevgilerimle, Filiz

İnci Yemek dedi ki...

Canım ödüllerin için seni kutluyorum:)daha nice ödüllere canım sen buna layıksın tatlım yazdığın söze bakarmısın ,dostlarını ruhunla sevmek:)gönlüne sağlık,bende senden ödül alıp kabul ettim canım:))kocaman öpüyorum..

gelibolu17 dedi ki...

ödülün hayırlı olsun canım.iyi geceler sevgiler selamlar

istebudurhayat dedi ki...

canım benim ödül içn teşekkür ederim hangisi bilemedim ama :)))

Esra dedi ki...

Ödüller için tebrikler..

nurgülün dünyası dedi ki...

Ödülün için seni kutluyorum BallıCimcime daha nicelerine

Işıl dedi ki...

destegın için sagol canım vet bende dusunuyorum ne ışlı ne ışsız hayata karar verebılıyorum

meleginmarifetleri dedi ki...

Bu güzel ve anlamlı ödüle benide layık gördüğün için teşekkürler canım öptüm by..

Ballı Cimcime dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım, bu güzel yorumlarınız için size sevgilerimi, öpücüklerimi yolluyorum:)