25 Ocak 2010 Pazartesi

Pazartesi sendromu


Bugün gerçekten üşüdüğümü hissettim; işe giderken gelirken sürekli yağan karın etkisiyle kapanan yollar, yorucuydu. Böylesi çok zormuş, evde olunca bu açıdan bakamıyormuşsun anladım. Soğuk, buzzz... Dikkatli Yürü!..

Araçlar trafikte çok zor ilerliyor, ara sokaklardaki yollarda kayma tehlikesi vardı. Perşembe'ye kadar da muhtemelen böyle olacakmış. Dışarda olanlara Allah yardım etsin. 08.55'de ofisteydim. Kaloriferler açık ama daha yeni sıcak hava vermeye başlamıştı, öğleye kadar ancak ısınabildim. Öğleden sonra da çay içemeyince iyice sıkıldım. Neyse ki; hem Çarşamba yk toplantısına analizler yetişecek; iş çok, hem de hava muhalefetinden dolayı erken çıkma ihtimali var derken, 5'te çıkıverdik...

Zehracığımın kulakları çınlasın ona ve tüm özleyenlere bu sabah şirketin terasından ve iş çıkışı eve dönerken çektiğim tam yuvarlanmalık kar resimlerini yolluyorum, Beyazın saflığına bürünmüş yer, gök... Ağaç dallarında ki kırmızı meyvaların görüntüsüyse ne kadar etkileyici farkettiniz mi? Sevgiler...




2 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Cimcimecim merhaba..Beş çayında sendeyiz:)Kıymalı hamur kızartması harika görünüyor.Ellerine saplık.Sevgiler.

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım benim teşekkür ederim, her zamn beklerim:) Sevgilerimle...