5 Ocak 2010 Salı

"Açılmamış Kanatların Büyüklüğü Bilinmez!" Mümin Sekman


2010 yılındaki ruh halimi yansıtan bu güzel resimle ve ilk yazımla herkese Merhaba:))

Sevgili Özgeciğimin de paylaştığı gibi; yeni yıl, hepimiz için hedeflerimizin gerçekleştiği en parlak, en başarılı, en mutlu yıllardan biri olsun diyerek 2010 yılının ilk günlerinde yeni bir coşku ve heyecan taşıdığımı belitmek istiyorum.

Anlatacaklarımda bununla ilgili; kendim için bazı planlarım var da diyebilirim. Şu ana dek yaşananların muhasebesini yapıp; neredeyim, ulaşmak istediğim hedefler için neler yapmalıyım, eksilerim artılarım nedir yaşama dair veya nerelerde yanlış yapıyorum, öncelik hakkımı bu sene kendim için kullanabilecek miyim? diye sorgulayıp duruyorum. Destek olaraksa Mümin Sekman'ın kitaplarını alıp okumaya başladım. Önce "Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Ya da Yoldan Çekil" bitti. “Kendime yeni bir ben lazım” derken okuyacağınız çok etkileyici bir kitap. Sıra "Herşey Seninle Başlar"'da... Geçen sene yine bu zamanlar "Limit Sizsiniz"'i okumuştum, aynı ruh haliyle:)) Umarım bu sene daha çok uygulayabilirim yaşantımda ve üzerimdeki tembelliği bir kenara atıp; daha azimli, daha hırslı koyulurum yola...
Emeğinize, yüreğinize sağlık Sn.Sekman, bu değerli kitaplarınız için sonsuz teşekkürler...

HER ŞEY SENİNLE BAŞLAR, SENDE BİTER!

Çaresizlik öğrenilmiştir.
Başarılı olmak da öğrenilebilir.
Sende sandığından fazlası var!
Gelebileceğin en iyi yerde değilsin.
Yeni bir hayat için gereken, yeni bir akıldır.
Doğru şeyi yapmak için yanlış zaman yoktur.
Rüzgarı suçlamayı bırak, yelkenleri kullanmayı öğren!
Seyirci koltuğundan sıkıldıysan, sahneye çık.
Zirvede her zaman bir kişiye daha yer var.
Her şey seninle başlar!
Başkaları yapabildiyse, sen de yaparsın.
Hayatta ya tozu dumana katarsın,
Ya da tozu dumanı yutarsın.
Seçim senin!


(Herşey Seninle Başlar adlı kitabın arka kapak yazısı)


Hadi zihnimizi parlatalım ve bu güzel kitapları okumakla başlayalım her şeye:) Sevgiler...

5 yorum:

bir demet feslegen dedi ki...

Mümin Sekman kitaplarını ne kadar istesem de bir türlü başlayamadım. Hatırlattığın için çok teşekkürler
Umarım hedeflerin hayallerinle buluşup gerçek olur iyi seneler

Ballı Cimcime dedi ki...

Teşekkür ederim Edacığım. Eğer başlarsan yazarın akıcı diliyle bir çırpıda okuyuveriyorsun inan; sonrasındaysa elinden bırakamayacağına eminim. Sana da iyi seneler canım:)

Unknown dedi ki...

cnmm paylasımm için saol ben de baslıyımm okumaya bugun işten cıkısta alıyım ...iyi senelr olsunn

İnci Yemek dedi ki...

Ne kadar pozitif enerji veren kitapmış canım öyle.uygulamada sana kolaylıklar diliyorum
kocaman sevgiler..

paşakızı mutfakta dedi ki...

Cimcimecim elleine sağlık..Harika görünüyor.Sevgiler.