26 Aralık 2009 Cumartesi

Gününüz aydın olsuuuunnn:))


Sinangil Un'dan hediyelerim geldi, sıra güzel tariflerde:)) Sinangil Limon aromalı Kek tarifimle yılbaşında yapılacak yarışmalarına katılmıştım. Benim gibi katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür eder, yarışmacılara başarılar dilerim:)) Sinangil Lezzet Ekibine de ayrıca teşekkürlerimi gönderiyorum, sofralarımızı bu pratik unlarla tanıştırdıkları için... Bakınız kolide ne varsa sizlerle paylaştım arkadaşlar:))

Bir haftanın yorgunluğunun ardından bu akşam yemek yapmak zor geldi ben de Perşembe akşamı yaptığım kuru fasülyenin yanına güzel bir tereyağlı pilav yaptım. Yanınada salata ve yoğurt, tamamdır. Bu arada bir püf noktası paylaşayım; pirinçleri kavurursanız daha tane tane oluyor.
1'e 1,5 ölçüsü de hiç bir zaman şaşmıyor.


Bulaşık makinamı yerleştirdim, çamaşırlarda makinaya yolculandı, her yer toparlandı ve evden çıkıyoruz artık;
"Bu kız beni görmeli, bana kazak örmeli" modunda ki kocama öremesem de bir kazak almaya:))

8 yorum:

nurgülün dünyası dedi ki...

Güle güle afiyetle ye sinangil hediye paketini bizede seyretmek düşer.Hayırlı alışverişler.

Ballı Cimcime dedi ki...

Gönüller bir olsun yeter ki canım, bakarsın bir gün buluşma imkanımızda olur. Teşekkürler, sevgilerimle...

7TST6 dedi ki...

Ohhh ne güzel kilo yapmayan unlarda gelmiş. :))

Ama buda yapılmazki!! Şimdi Öğlen yemeğine pilav üstü kurumu arayacağım.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Cimcime güle güle kullan..Sevgiler..

Özden dedi ki...

Senin deeeee:) Çok güzel bir gün geçirmeni dilerim. Bu arada yemeğin kokusu neredeyse bana geldi:)
Sevgiler
Özden&Can

Narince dedi ki...

Güle güle kullan hediyelerini komşum. Afiyetle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım güle güle tüket unlarını...

Ballı Cimcime dedi ki...

Çok teşekkür ederim Canlarım, sevgiler, selamlar...

Keşke unlar kilo aldırmasaydı, ne güzel olurdu, gerçekten:))