5 Mayıs 2010 Çarşamba

Herkese Günaydın:)) Bugün güzel bir gün ve hep böyle sürsün.


Nilüfer - Büyük Aşkım

Kucağını aç bana
Kollarına al beni
Çok aradım zor buldum
Artık bırakmam seni

Sımsıkı sarıl bana
Bir yudum yaşat beni
Unutmak istiyorum
Kollarında her şeyi

Öyle mesut et ki
Tatlı sözlerinle
Öldür gözlerinle
Öp beni büyük aşkım

Büyük aşkım büyük aşkım

Yıldızlar kayarken
Akşamın koynunda
Martılar kıskansın
Uçur beni büyük aşkım


Işıl'cım beni nerelere götürdün seeeen? Harikasın...

Biz rahmetli babamı kaybettikten kısa bir süre sonra evlendiğimiz için nikah yapmıştık. Ama eğer düğünümüz olsaydı Mudanya Kaşıkara Restaurant'ın merdivenlerinden inerken Nilüfer'den Büyük Aşkım'ı çıkış şarkımız olarak seçerdik, nerden mi biliyorum Kaşıkara'da katıldığımız muhteşem bir düğünde birbirimize sarılmış havai fişeklerin açtığı çiçekleri izlerken acaba ikinci kez gelinlik ve damatlığımızı giyinip havuz başında böyle güzel bir düğün mü yapsak, çıkış şarkımız Büyük Aşkım, dans şarkılarımız da .......... mı olsa? demiştik:))

Sevdiğimiz dans şarkılarımız o kadar çok ki onu da sizin
hayal gücünüze bırakıyorum. Herkesin mutluluğu daim olsun,
sevgilerimle...

6 yorum:

. dedi ki...

Ne güzel bir şarkıdır bu ve Nilüfer de ne kadar güzel söyler...

Ballı Cimcime dedi ki...

Haklısın canım, böyle güzel bir şarkı Nilüfer'in yorumuyla, insanı daha çok etkiliyor..

Unknown dedi ki...

önemli olan nasıl başladığı değil nasıl devam ettiğidir sağlık ve mutlulukla

Zehra Gürgen dedi ki...

Resim çok güzel :)
düğünler maalesef bazen arzu ettiğimiz gibi olmuyor.Bende kır düğünü isterdim.Nikah yaptık kısa sürmesi çok hoşuma gitmişti :)

elif-kayra dedi ki...

güzel bir şarkı, nedendir bilmem ama biz bayanların hayalleri hiç bitmiyor :))) bu böylede sürer

Ballı Cimcime dedi ki...

Yürü! Hür maviliğin bittiği son hadde kadar!..
İnsan âlemde hayâl ettiği müddetçe yaşar. Yahya Kemal