15 Mayıs 2010 Cumartesi

8-9 Mayıs Anneler Günümüz'ün en güzel hediyesi prensesimden geldi...


Cumartesi harıl harıl bir hediye telaşı vardı; Yalnız kalabalık şekilde soluğu sahilde aldık; Annem, Elazığ'dan gelen teyzem, kızım ve yeğenim... Çocuk reyonunda daha önce bazı bloglarda rastladığım bu şirin tişörtü görünce hemen fotoğrafladım:)


Sportive'den bayıldığım bu Reebok eşofmanı ve yeni çıkan bir spor ayakkabıyı almak istiyordum, fakat ayakkabı önümüzdeki günlerde mağazaya geleceği için kısmet kızıma bir Nike spor ayakkabı almaktaymış. İsteklerimi daha sonraya ertelediğime bakmayın; kendi hediyemi kendim almaktan gocunmayan, Pazar sabahı güzel bir kahvaltı hazırlayıp, çiçek ve yemekle günü devam ettiren kocaya şükreden biri olarak annelerime hediyelerini aldıktan sonra kendime aldığım hediye işini abartıp, ince trikodan şirin beyaz bir hırka, pembiş çiçekli şifon gömlek, fırfırlı bir gömlek ve bluzle alışveriş defterini kapattım:) Böylelikle ben daha karlı çıkıyorum diye de gülüştüm annemlere; en son altın bir kolye almıştı da onu bile değiştirmiştim çünkü, beğene beğene almak en güzeli derim hep:) Emir bey de maşallah bayağı eğlendi; hamburger, dondurma, oyuncaklar, rastladığı kedilerle sahilboyu oynadığı oyunlar ve mağazalarda yaptığı türlü şebekliklerle... Ne zormuş dedim bazen çocuk kovalamak:))


Akşam kayınvalideme gittik ertesi gün yukarıda anlattıklarımızı yapabilelim diye:) Günü bitirirkense hep beraber Yuşa'ya gittik, dualar ettik. Allah büyüklerimizi başımızdan eksik etmesin, uzun ömürler versin hepsine; sarılmak, sevilmek ne güzel onlar tarafından. Babacığımı da nur içinde yatırsın Rabbim, mekanı cennet olsun. Anacığıma sarılırken bir yanı hep hüzünlüydü...

9 Mayıs Pazar; benim sevdiğim lezzetlerden güzel bir kahvaltı, mis kokan güller ve güzel sözlerle devam etti. Birtanecik kızım ve aşkım iyi ki varsınız, her şey için teşekkürler...

Bu şirinemden anneler gününün en güzel gönül tadı bu da ağız tadı, Allah'a çok şükür... Sağlıcakla kalın dostlar:))

8 yorum:

nanekokusu dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle ödülünü aldım çok teş. ederim sevgi ve selamlarımı yolluyorum...

nohut oda dedi ki...

ohhh afıyet olsun..her gununuz boyle olsun:)

Unknown dedi ki...

Allah babacıgına rahmet eylesin.geçmiş anneler günün kutlu olsun.ve sweet ödülü için teşekkür ederim canım.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Nur içinde dinlensin Babanız toprağı bol olsun.

Aile gibi si yok hele kı annelik gibi si asla yok.

Yaşamın tüm güzellıkleri her daım sızlerle olsun dileklerimle..

Sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

MAŞALLAH NE GÜZEL VAKİT GEÇİRMİŞSİNİZ.HERGÜNÜN BİRBİRİNDEN GÜZEL GEÇSİN EFENDİM:)))

Yeşim dedi ki...

Canım, kendi hediyeni almakla ne iyi etmişsin. Erkekler genellikle beceremiyorlar hediye alma işini :) Hepsini mutlu günlerde kullan. Rabbim sevdiklerinden ayırmasın hiç kimseyi. Allah babacığının mekanını cennet eylesin, anneciğine sağlıklı, güzel bir ömür nasip etsin. Anneler günün kutlu olsun canım. Yuvana huzur ve mutluluk dolsun. Prensesini iyi insanlarla karşılaştırsın Rabbim :)

İnci Yemek dedi ki...

Cimcimem öncelikle hatırlanmak çok güzeldi:))ödülün için çok çok teşekkür ederim tatlım..
Bir annenin en güzel hediyesi çocuklarının sağlıklı ve başarılarını görmek değilmi canım:)
Çok keyifli bir gün olmuş hediye günü:)tek taşını kendin almışsın güle güle kullan:))çok öpüyorum tatlım..

Ballı Cimcime dedi ki...

Dostlar bu güzel dua ve dilekleriniz için teşekkürler, bloglarınıza uğrayıp selam verdim ama burası da boş kalsın istemedim, öpüyorum sizleri:))