16 Mayıs 2010 Pazar

BURSASPOR ŞAMPİYON, TEBRİKLER ERTUĞRUL SAĞLAM VE EKİBİNE!!!


23 Nisan'ı birleştirerek gittiğimiz Bursa'da tüm halk ve esnafın BURSASPOR'a verdiği desteği bizzat gözlerimizle görmüş, teknik direktörü bir Türk olan bu başarılı Anadolu takımımızın Yeşil Bursamız'a şampiyonluğu getirmesini canı gönülden istemiştik. Maçları izlerken Bursalılar kadar heyecanlandığımız da kesin.
Fenerbahçe 1-1 Trabzonspor ; Bursaspor 2-1 Beşiktaş

Veee BU SKORLA BURSA BİR TARİH YAZDI!

Sonuna kadar hakedilmiş bu zaferlerinden dolayı BURSASPOR'a emek veren teknik direktör Ertuğrul Sağlam ve tüm futbolcuları tebrik ediyorum, daha nice şampiyonluklar diliyorum.

YEŞİL BEYAZ ŞAMPİYON BURSA!!!

Bursa gezimizi merak eden varsa tıklayın derim:))

>

7 yorum:

Yeşim dedi ki...

Ben de Beşiktaşlı olarak Bursaspor'un şampiyonluğunu kutluyorum :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Yeşimcim süpersiiiin, bir Beşiktaşlı olarak başarılı olanı desteklediğin için.. Güzel bir hafta olsun tatlım hepimize, sevgilerimle öptüm:)

Ayla dedi ki...

Aslında Fenerbahçeliyim keşke şampiyon olabilseydik ama yinede tebrikler.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

takım tutmuyorum ama ailem bursada bende bursayı tebrik ediyorum selamlar

Stil Direktoru dedi ki...

Fb li olarak düzgün yazdığın için can-i gönülden kutlarım canım

Özden dedi ki...

Can'ın blogunu http://canlevent.blogspot.com 'dan, http://kirmizibu.blogspot.com 'a taşıdım. Güncellersen sevinirim...
Sevgiler
Özden&Can

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bende kutluyorum,sevgilerrrrr.Daha nice başarılaraaaaaa.....