8 Mart 2012 Perşembe

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN...


KADIN

Kimi der ki kadın
uzun kış gecelerinde yatmak içindir.

Kimi der ki kadın
yeşil bir harman yerinde
dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir.

Kimi der ki ayalimdir.
boynumda taşıdığım vebalimdir.

Kimi der ki hamur yoğuran

Kimi der ki çocuk doğuran

Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal
O benim kollarım bacaklarım başım
Yavrum, annem, karım, kızkardeşim
hayat arkadaşımdır.

Nazım Hikmet RAN


Dünya kadınlar günümüzü yürekten kutluyorum arkadaşlar...

Ama biz hergün kıymeti bilinesi varlıklarız;

Arkadaşımın da blog sayfasında paylaştığı gibi “Bir gün değil her gün varız!”

2 yorum:

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

Merhaba.404 numaralı takipçin oldum.Eskiden yapıştırıcılara biz 404 derdik.Belki bu bir işarettir birbirimize bağlanırız:=))
bana da beklerim.sevgiler..
www.sevdadanyazilar.blogspot.com

Ballı Cimcime dedi ki...

Merhaba hoşgeldin Sevdacım:) Biz de 404 derdik hakkaten:))) Hemen seni takibe aldım, sevgilerimle:)