28 Nisan 2010 Çarşamba

Canım sıkıldıkça saçlarımla uğraştım:)

Biliyosunuz bir ara gizemli kızıl renginden çikolata kahveye geçmek istediğimi belirtmiştim. Kızıl çok yakışan güzel bir renkti ama uzun zamandır her tonunu kullandığım ve kullanımı da zor olduğu için artık değiştireyim dedim. Fakat sık sık kuaföre gitmek zorunda kaldım bu renkten dönebilmek için. Kuaförlerde geçirilen zamanı boşa geçen zamanlar olarak değerlendiriyorum, dergiler falan yetmiyor orada akan zamanı keyifli kılmak için. İlk önce kızıl rengi kapatabilmek için daha koyu küllü bir renge boyandı daha sonra yukarıda görmüş olduğunuz sıcak çikolata ve karemel renkleriyle değişik bir renk elde edildi. Çok güzel bir renkti ama 15 gün içerisinde bu renkte açılınca geçen hafta dayanamayıp çikolata kahve ve dore renkler karıştırılmak suretiyle benim istediğim bir tona ulaşıldı. Tabii rengin oturup oturmadığını görmek için üzerinden 1 hafta geçmesini bekliyorum. Resmini o zaman çekeceğim, yine paylaşırım.

2 yorum:

Özden dedi ki...

Aynı süreçleri ben de yaşadım ve sonunda feci şekilde hasarlanmış bir kafa derisi ile kalakaldım:) Ama bu renk nefis olmuş bayıldım, güle güle kullan. Bir de özletme kendini bu kadar:)
Sevgiler
Özden

Ballı Cimcime dedi ki...

Özdencim özellikle ince telli saçlar için zormuş renk değişimi, bakım falan yapınca zor kurtuldum o dertten:) Daha sık buralardayım artık canım, hatta blogunda kaçırdıklarımı incelemeye gidiyorum. Sevgilerimle..