9 Temmuz 2009 Perşembe

Herkese selamlar, sevgiler:)


Bir martının kanadına takılı kaldı yüreğim,
bir kayıkla açılıp güneşe doğru yol almak istedim gün boyu.
Bir gece vakti dolunayda, tek başına düşüncelere dalmak...
Dalgaların sesine karışmalı içimdeki sessiz çığlık.
Rüzgar, yaprakları suyun üstüne ulaştırmalı bir de sevdaları.
Kaç kişi sessizce anlatmıştır sevdasını denize?
Ve kaç kişi sırlarını paylaşmıştır bilinmez.
Ama ben tüm sevda türkülerini dinlemek istiyorum
denizin dilinden.
Tüm gözyaşlarının suya yansımasını görmek.
Belki aralarında kendi sırlarımı da bulurum diye.
İnsanlar arasında kaybolmuş gönülleri fark edebilirim diye...
Martılar ne kadar da şanslılar, özgürce dolaşıyorlar gökyüzünde.
Bir martının gözleriyle bakmak her şeye, ne güzel olurdu.
Ne güzel olurdu maviye, özgürlüğe hasret duyanları görebilmek.
Ne çok şiir yazıldı adına, ne çok türkülerde geçti adın ey deniz!.
Benimde türküm var mıdır derinlerinde?
Yüreğimden kopup gelen cümleleri duyar mısın, söylemeden.
Hisseder misin içine düştüğüm yokluğu.
Yoklukla birlikte bulduğum varlığı...
Bir sabah vakti balıklarla karşılamak günü,
dolunayın suya bıraktığı benliğini izlemek ne güzel...
ve yıldızları izlemek ay kaybolduğunda.
Ne güzel denizi hissetmek içinde, deniz olmak ne güzel...

* Bu güzel alıntıdan sonra tatil anonslarımı sizlerle de paylaşmak istedim;



Yol uzun ama yoğun bir yılın ardından tatile kavuşmak harika oldu.. Aşka, müziğe, doğanın binbir rengine ve Cırcır böceklerine kulak verme vakti:))) 27 Haziran, 21:24


Ne pırıl pırıl denizde yüzmeye doyabildim, ne rengarenk elbiselerimle dans etmekten yoruldum... Artık 10 günlük tatilden dönme vakti geldi çattı, yollara düşeceğiz; yarın yeni bir tempo başlıyor... 07 Temmuz, 15:52


İşte geldim burdayım:))) Gittik, gezdik, yüzdük, dinlendik eğlendik ve geldik... Zor oldu doğrusu güzelim Ege'yi bırakıp İstanbul'a dönmek... Ama sizleri özlemişim dostlar:)) 08 Temmuz, 09:45


Çalışmak zor geliyor doğrusu, haftasonuna 1 gün kaldı neyse idare edicez artık. 09 Temmuz, az önce:)))

Tatil dediğin hepsi güzel ama kısa da olsa değerdi diyorum. Üstelik annemi de almıştık, o da dinlendi bizlerle, çok hoşuna gitti. Darısı sağlıcakla başka tatillere inşallah... Yoğunluktan pek detayları anlatamadım şekerler ama sizlere kavuşmak bir merhaba demekte gerçekten güzel bilmenizi isterim...



11 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

hoşgeldin şeker...

İnci Yemek dedi ki...

canım hoşgeldin yazdığına bakılırsa iyice dinlenmişe benziyorsun:)bu sana on gün yeter
sanıyorum:)hani ne derler yediğin içtiğin senin olsun anılarını anlat hadi bekliyorum tatil anılarından:)sevgiler..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Hoşgeldin. İyi geçmesine sevindim tatilinin. Sevgiler...

ENERJİ dedi ki...

Hoşgeldin:)Nice güzel tatillere diyelim o zaman.Allah içine sindirsin:))

Ballı Cimcime dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederiiim:) Ne çok özlemişim sizleri ve buraları.. Çook öpüyorum, sevgiler..

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin. Güzel bir tatil geçirmişsin. Darısı başıma.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hayırlı cumalar canım...

Ballı Cimcime dedi ki...

Sizlere de gönlünüzce dinleneceğiniz mutlu, sağlıklı, dopdolu tatiller dilerim, sevgiler:)

nurşen dedi ki...

Selam arkadaşım,deniz ve kumun resmini görmek bile rahatlatıyor insanı.Darısı başıma,darısı başıma :))
Sevgiler

belguzaranne dedi ki...

merhaba guzel bırgun dıleğiyle sevgıler

Ballı Cimcime dedi ki...

Merhabalar, ben de sizlere kocaman sevgilerimi yolluyorum, güzel yorumlarınızla beni mutlu ettiniz.. Darısı başınıza inşallah:))