18 Aralık 2009 Cuma

"Yiyenlere afiyet ola, şifa bula, yiyemeyenlere nasip ola..."

Işılım yapılır mı bu yaa, bak hemşeri sayılırız:)) http://nisasena.blogspot.com/
Afiyet şeker olsun, yarasııınnn. Ama nasıl canımızı istettin buralarda:)) Ben de hemen Develi Belediye'sinin bu güzel cıvıklısını bilmeyenler için blogumda paylaşayım istedim. Develi Cıvıklısı, Resmi Gazete'de tarifi olan Kayseri'nin Develi ilçesinde üretilen patentli nefiss kuşbaşılı pidesidir. Muhteşem bir lezzet...

Mutlaka okumalısınız! İyi hafta sonları...

8 yorum:

yeşim dedi ki...

çok lezzetli görünüyor müthiş en sevdiğim lezzet...sizlere afiyetler olsun.iyi hafta sonları sevgiler...

Işıl dedi ki...

ayyy canım ne kadar mutlu oldum bilemezzsin.teşekkürler tanıtımın iin.blogumun linkinide verirsen sevinirim

Ballı Cimcime dedi ki...

Yeşimcim çok teşekkürler; ben de öyle severim ki bu lezzetli pideleri.. Sana da iyi tatiller Canım.

Işılcım az değilsin bayıldım burda,hafta sonu kesin yemeliyim:)) Linkini de ekledim tatlım, öptüm seni..

Unknown dedi ki...

bu yapılmaz ama şimdi

fatma dedi ki...

PİDENİN HER TÜRLÜSÜNE BAYILIRIM EMİNİM BU PİDEDE HARİKADIR

istebudurhayat dedi ki...

bizim etliekmeğimize benziyor afiyetler olsunnnnnn

burcunokta dedi ki...

aycanım bu yapılırmı resimi görünce agzımın suları aktı, bizim etli ekmegimize benziyor, afiyet şifa olsun. sevgiler.

Ballı Cimcime dedi ki...

Eşimin anneannesini ziyarete gittiğimizde Etliekmek yeme imkanı bulmuştum, gerçekten benziyorlar, o da çok lezzetti. Ama bu pideyi ben yemedim ne yaptıysa Işıl'cım yaptı, bayılttı hepimizi Develi Cıvıklısı diye canımızı istetti, ben de herkesle paylaşayım istedim. Ahhh olsa da yesek, damak çatlatan cinsten bu pideyi:))

Sevgiler, selamlar..