1 Aralık 2009 Salı

Mis gibi tomurcuk kokan bir çay...


Çok sevdiğim bir arkadaşım; yeni evlerine taşındı, heyecanla bekledikleri mutlu, huzurlu, sağlıklı, sevgi dolu yeni yuvalarına... Yakın bir zamanda ziyarette bulunacağız ailecek inşallah.
Hatta yakın bir zamanda komşu bile olacağız:)) Bayramda buluşamadığımız için buradan seslenmek istedim; şeker gibi konuşan arkadaşıma...

Sevgili arkadaşım, Gülay; Hani şimdi mis gibi tomurcuk kokan nefis bir çay olsaydı da fırından yeni çıkmış, çıtır çıtır taze simit ve peyniri kaptığım gibi, koşup çalabilseydim kapını... Uzun uzun sohbet etmeye vaktimiz olabilseydi keşke... Bir de hazır pasta almaktansa ellerimle sana güzel bir çiğ börek yapabilseydim, zamanı yetiştirme kaygısı olmadan, ahh ne güzel olurdu... Sen de Ctesi çalışmasaydında 10 kahvesinde yalnız kalmasaydık değil mi? Neyse ki, ikimizde çok yoğun anneler olsakta görüşebilme umudumuz var her şeye rağmen, gönüllerimiz bir olsun yeter ki arkadaşım. Tekrar hayırlı uğurlu olsun, güzel eviniz... En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, sevgiler, selamlar...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

10 kahvesi ,çiğ börek, mişs gibi çıtır çıtır bir simit ve tomurcuk kokulu bir çay kim hayır diyebilirki bende böyle bir komşu istiyorum:(((

uyduruk prenses dedi ki...

yaa cok kötüsün ama o ilk resimdeki çiğ böreğe bayılırım çoook canım istedi nolcak şimdi ama:)

Ballı Cimcime dedi ki...

Ayyy canlarım, keşke çabucak yapabilsem de karşılıklı güselll bir çay keyfi yapsak ne güzel olurdu:)))

Pembe Tatlar dedi ki...

Bayılırım ya....

Ballı Cimcime dedi ki...

Ben de bayılıyorum pembişim, hem de bloga eklerken bile nasıl canım çekti anlatamam; ama senin gibi maharetli değiliz işte:)) Sevgiler canım...

TATESAL dedi ki...

Ohhh mis gibi börek,tavşan kanı çay daha ne olsun,sağlık olsun,huzur olsun,umut olsun değil mi!!!

Ballı Cimcime dedi ki...

Tatesalcım kesinlikle!.. Hem hepsinden olsun hem de gönüllerimiz bir olsun:))