24 Aralık 2009 Perşembe

Divan Oteller zincirinden güzel bir yeni yıl kartı aldım:)

Yeni yıla güzel başlayın, tüm yılınız aynı güzellik ve mutlulukla geçsin. UMARIM... Henüz o modda değilim:))

Geçen akşam Neomarin Alışveriş Merkezi'ne gittiğimizde görmüştüm yeni açılan Divan İstanbul Asia'yı; konum olarak çok güzel, otel olarak da çok gösterişli olmuş. Özellikle girişi çok güzel dizayn edilmiş, lobisindeki avizelerin ışıl ışıl görüntüsü gayet davetkardı. Direk Adalar'a bakan odalar sanıyorum suit odaları ve manzaraya son derece hakim gözüküyorlardı. Fiyatlar biraz daha makul olsa, özel günlerde cezbedici bir konaklama imkanı sunuyor diyebilirim.

Yılbaşı için yapılan kampanyalarında ise;

Tek & Çift Kişilik Oda
€ 99 / Gecelik
0-12 yaş ücretsiz*
Brunch
€ 25 / Kişi Başı
*12 yaş ve altındaki çocuklar ebeveynleri ile aynı
odayı paylaşmaları halinde ücretten muaftırlar.
*Parolu kart sahiplerine 2 kat parapuan hediye

Anadolu Yakasında Titanic, Divan Otel gibi elit oteller açılması hem istihdam, hem tanıtım açısından çok faydalı oldu doğrusu...

Neomarin'e gelince; ilk kez gittik. Süslemeler çok güzel ama karmançorman bir alışveriş merkezi, hiç sevmedim. Mağazalarda bile raflar dağınık, insanlar aldıklarını atmışlar, kabinler çoğunlukla temiz değil veya yığınla kıyafetler var. Market tarafına hiç girmedik, mağazaların kasalarında bu kadar bekliyorsak marketi hiç düşünemiyorum diyerek:((

Görevli bulmak çoğunlukla çok zor... Dön dolaş dur bir karışıklık var mağazaların konumlandırılışında; rahatlıkla birbirini kaybedebilirsin, çıkış kapıları da çok karışık. Hazır böyle bir konuyu açmışken; Viaport'da Neomarin gibi memnun kalmadığım yerlerden ve onun gibi uzak... Bana Optimum, Carrefour veya Paladium'a gitmek daha akılcı geliyor artık. Gerçi Pendoria'yı da merak etmiyor değilim, hazır yeni açılmışken:) Bir gün de ona uğrayacağım artık, sevdiğim markaların hatırına...

Hiç yorum yok: