9 Mart 2010 Salı

Dostlara Günaydın

Dostlara günaydın,
Sevgiye sevgi katmak için
yola çıkanlara günaydın.
Dünyaya ışık veren renklendiren güneşe günaydın.
Uyuyanlara çalışanlara koşanlara emekleyenlere günaydın.
Gülenlere ağlayanlara somurtanlara günaydın.
Sevgililere düşmanlara kin besleyenlere günaydın.
Gönlü güzellere yüreği kocamanlara günaydın.
Dağa taşa kurda kuşa günaydın.
Emekçiye, alınterini katık yapanlara günaydın.
Şairlere bahçedeki saksıdaki çiçeklere günaydın.
Sevenlere sevilenlere ayrılanlara terkedenlere günaydın.
Günaydın yokolmuşluğum, günaydın sahte varoluşlar.
Günaydın güzel insanlar, günaydın aydınlıktaki karanlıklar.
Günaydın güzellikler, günaydın sahtelikler.
Gönlü sevgi dolu dostlara günaydın.
Dostluğu dost gibi bilenlere günaydın.
Günaydın güzelliği sevgi ile yoğuran insanlar.

Adnan Çakı

GÜNAYDIN DOĞAN GÜNEŞ, GÜNAYDIN BULUT KARDEŞ, GÜNAYDIN GÜZEL ÇİÇEK,
GÜNAYDIN SEVGİLİ DOSTLARIM.............
GÜNAYDIN HEPİNİZEEE................:)

4 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Bulutlara yüklenmiş sevgi dolu bir Günaydın da ben de sana..

Günün güneş ışıkları gibi parlaklık ve haz içinde gecsin..

Unknown dedi ki...

sana da günaydın hem günün hem ömrün aydın olsun

cafemis dedi ki...

Akşamın bu ilk saatlerinde benden de bir dost günaydını gelsin sana güzel insan,günün,akşamın,gecen aydın olsun,Allah razı olsun demeye geldim beni yalnız bırakmadığın için,babacığının mekanı da cennet olsun,nur içinde yatsın,yaradan geride kalanlara sabır versin,güzel olan her şey sizlerle olsun...
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

Ballı Cimcime dedi ki...

Sevilcim, Kendimcecim güzel dilekleriniz için teşekkürler; bugün misafiriniz oldum şimdi de iyi geceler diliyorum, sevgilerimle..

Cafemis'cim, amin senden de Allah razı olsun canım. Dualarım karşılıklı; çok zor biliyorum Rabbim dayanma gücü ve sabırlar versin, sağlıcakla kal. Sevgiler..