8 Şubat 2010 Pazartesi

Güzel bir hafta olsun, hepimiz için:)


Böyle diyormuş burcum ama çoğu nedense uymuyor... Carrefour'da gezerken çekmiştim bu resmi; yükselenimden mi kaynaklanıyor nedir, bir kısmı dışında en belirgin aslan özelliklerini taşıyasım gelmiyor. Hem Pazar gününü değil, Cuma ya da Cumartesilerini çok severim:))

Bunlarda akşamın lezzetleri; Köfteci Ramiz ve Kemalpaşa tatlısı. Okulun ilk gününe özel şevk versin istedik. Tereyağlı pide ve karışık salata tabağını fotoğraflayamadım ama tadı nefiss... Herbirini ayrı ayrı tavsiye ederim.




Bütün yavrularımıza yeni eğitim-öğretim yılında başarılar diliyorum. Bunlarda önerilerim, sevgiler...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

İnşallah güzel bir hafta olur herkes için Allah herkese sağlık ve bereket yağdırsın inşallah

Ballı Cimcime dedi ki...

Amin Canım. Sağlıklı, mutlu bol bereketli günlerimiz olsun hepimizin... Sevgilerimle:)