1 Aralık 2010 Çarşamba

Geçen günlerde neler yaptık?

Yok bir şey... Sadece bugünlerde yazmak içimden gelmedi bir türlü, keyifle meyifle de bir ilgisi yok yani:)) Görüşemediğimiz süreçte misafirlerimiz çoktu evimde; dayımlar İzmir'den, teyzem Marmaris'ten, anneannem, dedem, diğer teyzem, kuzenim Elazığ'dan, annem, kardeşim, yeğenler derken iş, ev, ziyaretler arasında mekik dokur haldeyim, bayramdan beri koşturmacalarım sürüp gidiyor. Eh tabi kalabalığımız çok olunca bu ara kek, pohaça, börek ve yemek çeşitleri boldu ama genelde kaliteli bir resim çekmeye de pek vakit olmadı doğrusu yayınlayabilecek kadar. Bulaşık makinasını arı hızıyla boşaltıp, yerleştirmek, evi toparlayıp habire bir telaş halinde pişirme, sofra kurma, toplama işiyle uğraşmak çalışırken zor hakikaten. Bu yüzden biraz ara verdim misafir ağırlama, iade-i ziyaret olaylarına; Şu 2-3 gündür evdeyiz, daha önceki yorgunluklarımın acısını çıkarıyorum da diyebilirim. Mesela hafta sonu toz bile alasım yoktu, bırakın temizliği, eşime "Benim artık ağırlanmaya ihtiyacım var, birileri yemek yapsın, çayın yanına da güzel bir şeyler sunsun ben oturup yiyeyim, çok yoruldum" diye hayıflandım hatta. Baktı.. baktı.. "iyi madem bu haftasonu bir şey yapma" dedi. Ben de haftasonundan başlayıp akşamları da en kolay yemekleri seçiyorum; daha çok zeytinyağlı pırasa, taze fasülye, et sote, ton balığı, fırında tavuk, makarna ve de bol salata tercihim. En fazla 2 çeşit ve mümkünse en yormayanından... Üzerine güzel de bir meyveli çay hazırlayıp geçiyorum en rahat koltuğuma, evde bir tembelliktir gidiyor anlayacağınız...

6 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

ohh sefan olsun:) Iyi dinlenmeler...

Ballı Cimcime dedi ki...

Teşekkürler canım, alışkanlık yapmasından endişelenenler var:))

kalpkurabiye dedi ki...

bol bol hasret gidermiş vede yorulmuşsunuz bellki.. güzel şeyler bunlar..

Ballı Cimcime dedi ki...

Denizciğim kavuşmalar, sohbetler tabi ki çok güzel şeyler, söylediğin gibi hasret giderdik, güldük, konuştuk uzun uzun, herkes memnun bir şekilde ayrıldı evimizden ama ardarda olup, tek başına her şeye koşturup yardım edenin de olmayınca iş dönüşünde gerçekten dinlenmeye çok ihtiyacın olabiliyor canım... Ben de o yönünü anlatmaya çalıştım sadece, yoksa hasret gidermek elbette paha biçilemez...

GÜNCE dedi ki...

İsmin çok hoş, ben edebiyatçı olduğumdan yazıların dikkatimi çekti...Bende buralarda yeniyim bloğuma beklerim:)

Ballı Cimcime dedi ki...

Güncecim, teşekkürler:) Bloguna ulaşamadım, sadece bilgilerini ve izlediğin blogları görebildim. Ulaşınca güzel paylaşmlarını takipteyim:) Sevgiler..