28 Nisan 2010 Çarşamba

"İyi Dilek Paketim" çok beğenilmiş, sevindim...


Pembe Tatlar ve Düşbahçesi'nin büyük emek vererek düzenlediği hediye etkinliğimizde bana cicibebedenciciler çıkmıştı. İlk iş olarak blogunu inceleyerek yaşına ve tarzına uygun hediyeler seçmeyi tercih etmiştim. Fakat kendisi üniversitede olduğu için hediyesine bayağı geç ulaşmış ve ben de Aslı'cımla mailleşip paketimin kaybolmadığını öğrenerek rahatlamıştım. Zira ilk defa katıldığım bir hediyeleşme etkinliğinde sıkıntı olmasını bir süre kabullenemeyip, bir daha katılmama kararı almıştım diyebilirim. Neyse ki hediyelerim ulaşıp ta cicim durumu anlatınca ve çok beğendiğini paylaşınca ben de çok mutlu oldum.
Güle güle kullan bebişim; bu da senin güzel anlatımın... Sevgiyle ve sağlıkla kal.

3 yorum:

cicibebe dedi ki...

inanır mısın bugun sana mail atmayı düşünüyordum :) hatta dur ayrıntılı olarak yazayım mailden hehehe :)
ayrıcaaaa tekrar çok teşekkür ederim :))

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın yazıyoda okudum hediyelerinide inceledim:))

Ellerine emeğine yüreğine anlayışına sağlık canım...

Ayrıca birdaha hediyeleşme etkinliği olursa yine katılımını belerim:))

Tekrar tekrar katılım için çok teşekkür edityorum canım sevgiler...

Ballı Cimcime dedi ki...

cicibebişim kalp kalbe karşıymış desene... Ben de cevapladım, hadi bak:))

Aslıcım seni de uğraştırdık zaten senin de yüreğine sağlık, bir dahakine olursa katılırım inşallah tabi, sevgiler...